Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Maniut00 | użytkownik

imię i nazwiskoMaja adresCzeladź zarejestrowany12.05.2007 @13:35:08 ostatnio na stronie25.12.2014 @21:08:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty49 komentarze2738 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sanzo    20.01.2008 @21:28:02
witaj maniucie
dawno się nie widziałam
:P
~olympus1988    19.01.2008 @16:12:02
Przepraszam za rozmiar, pliki pomyliłem. Już jest OK
_______
Patrząc na życie przez obiektyw...
~szakylford    13.01.2008 @11:53:29
podobają mi sie Twoje prace i wiem, że jak dam niska ocenę to nie zemścisz sie na mnie bo sie wku****. Poobserwuję i zobaczymy co z tego nam wyjdzie Może się polubimy
~Myszolka    11.01.2008 @12:32:52
Dzięki za konstruktywną krytykę
~Pawelson87    11.01.2008 @00:14:24
dzieki tak wiem ze za ostre
~makalu    11.01.2008 @00:11:27

_______
http://marcinkanter.pl.tl/

Siła tych mądrych w mowie,którzy są
prostakami w czynieniu. A.M.FREDRO



~rozczarowana    11.01.2008 @00:01:48
dziękuję;*
_______
...Może szczęście jest jak miłość, trzeba iść na całość żeby je odnaleźć i zatrzymać...
~Dug    10.01.2008 @23:54:14
;}
_______
"...
Every temple is gold
Every hook is designed
Hell is but the temple
Of the closed mind
Closed mind
Closed mind
Closed mind
..."
~Dug    10.01.2008 @23:46:28
Czasem jest tak, że ujęcie jest dobre i czas, ale sprzętu pod ręką brak. Ps. mój błąd tj. lenistwo że w szopie nie obrobiłem
_______
"...
Every temple is gold
Every hook is designed
Hell is but the temple
Of the closed mind
Closed mind
Closed mind
Closed mind
..."
~Dug    10.01.2008 @23:42:24
;} zdjęcie pokazuje deptak przy morzu, z mgłą w tle. Jakość nikła, wiadomo komórkowcem robione.
_______
"...
Every temple is gold
Every hook is designed
Hell is but the temple
Of the closed mind
Closed mind
Closed mind
Closed mind
..."
~Zahara    10.01.2008 @23:33:48
Hehe no cóż prawda, święta prawda :D
_______
~marthens    10.01.2008 @23:30:19
to jest ostrość ..a nie piksele. i to tak specjalnie
~nimfetamina    10.01.2008 @23:02:14
tak, tak. to Frontside. (;
~szakylford    10.01.2008 @22:53:10
za mną była już tylko barierka, która ograniczała moje ruchy w tył bardzo ubolewam nad tym czubkiem
~szakylford    10.01.2008 @22:49:28
ale czy ja się czepiam? również szczerze zapraszam do obejrzenia i ocenienia innym zdjęć
~szakylford    10.01.2008 @22:47:13
dzięki za krytykę zapraszam do moich innych zdjęć.
ostatnio edytowane: 2008-01-10 22:47:35
~Bafinska    10.01.2008 @22:39:30
hmm... a jakie mialy byc kolory.... rozowe??
to nie byl kameleon tylko najzwyczajniejszy pajak...
~Ukasiu    10.01.2008 @22:25:38
_______
~MTosT    10.01.2008 @22:23:47
Dziękuję, pozdrawiam, zapraszam ponownie!
~absolom    09.01.2008 @22:49:16
dzięki za komment :D
~patrykadisz    09.01.2008 @19:19:16
dziękuje
~TrottBorger    09.01.2008 @16:55:14
Dzięki
_______
Mile widziana rewizyta Nie mylić z rewizja
~schizma    06.01.2008 @23:47:19
_______
żyć aby kochać kochać aby żyć ...
~szumac    06.01.2008 @23:12:59
dziekuje
~KevinLomax13    05.01.2008 @21:39:43
dziękuję ślicznie
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt